تبلیغات
ذکر و عرفان - پرسش و پاسخ
 

لوح عین
 
 
ملکوتی ها
نویسنده : رحمانی
تاریخ : دوشنبه 25 آبان 1394
نظرات

پرسش و پاسخ


پرسش و پاسخ

به عنوان مقدمه ،عاملیتهای مهم در دعوات را ذکر بفرمایید؟
عاملیت در دعوات بسیار گسترده است . از این عاملیتهای مختلف میتوان به عاملیت عزیمت عهد قدیم (برهتیه) اشاره کرد که موکلین در این دعوت (تسخیر کامل و مطلق عزیمت ) حکم طاعتشان بسیار گسترده است . بدین معنی که از خواص مهر طاعت آنها مثلا آوردن شی خاصی است و یا تلبیس آینه و یا حتی عاملیت مندل است. عموما در مراحل اول عاملیت جزیی قابل وصول است (مثلا میتواند شامل تلبیس آینه ، ابطال و استخراج طلسمات، عمل قرطاس، احضار طلسمات ، جلب الحبیب (مهر و محبت)، عقد اللسان، فروش املاک، جلب الزبون، حجاب الاعین، تغویر المیاه، اعمال جلالی و…   باشد.)



حضور موکلین در یک دعوت به چه معناست؟
واقعیت این است که تسخیر به اجبار یا همان تسخیر قهری معنای دیگرش اجبار به حضور موکلین  (جنهاست) و این رابطه میتواند حالت عکس به خود بگیرد. منظور این است که درصورتی که ارتباط همراه با مهر طاعت باشد (در شرایط خاص) این همان تسخیر شدن موکل است و در غیر این صورت تسخیر فرد توسط جنها نامیده میشود. بدین خاطر است که همیشه توصیه میشود که از این اعمال اجتناب گردد.
ببینید ، دعوت میتواند در نحله های مختلف باشد و این نحله ها ممکن است با هم در ارتباط باشند یا نباشند مثلا در تلبیس آینه یا تمریض و یا استخبار از آینده در مذهب یهود گرایشات و شاخه های مختلفی است که روشهای مختلفی را برای تسخیر میطلبد. یک دعوت موفق میتواند با حضور موکلین  (بصورت کاملا مادی و جسمی) همراه باشد. در واقع امر ، همانگونه که قبلا ذکر شده انجام تسخیر در مرحله اول (اولین دعوت) زیر نظر استاد عامل مشکلترین مرحله است.

آقای دکتر بابایی در مورد شرایط یک مندل (حصار) محکم در زمان قرائت دعوت بفرمایید که چه شرایطی دارد؟
از لوازم یک دعوت موفق، وجود مندل و حصاری محکم است و مثلا میتوان از منادل هفتگانه حلزونی (حلقوی) یا دایره ای (هفت دایره ناقص یا ناکامل که فاصله خطوط آن هر کدام باید حدود نیم متر باشد و حدود دو مترونیم هم در وسط مندل فضای خالی باشد) و بستن ورودیها با خواندن عزائم احراقیه و مانع شونده استفاده کرد که به همراه داشتن حربه های خاص و پوشیدن پیراهنهای مطلسم با رنگ خاص که در واقع امر بر آن اسماء و آیات خاص نوشته شده است لازم است. راههای ورود و خروج مندل (دروازه ها) باید کاملا مشخص باشد و بوسیله آیات مخصوص مثل کهیعص و.... راههای ورودی (دروازه ها) بسته شود. محل مندل هم که حتما باید زمین خالی باشد (از خاک یا گچ یا گل و امثالهم) و کشیدن مندل هم حتما باید با حربه های فلزی و خصوصا فولاد یا آهن باشد . در اکثر دعوات بهتر است که معزم، عزیمت قرثیا را در سمت راست لباس خود به همراه داشته باشد. نتیجه اینکه عاملیت مندل مهم است، چون در واقع حکمی است برای اجابت مندل.


خواندن عزیمت باید طبق چه اصولی باشد؟
ساختن عزیمت دستورالعمل خاصی بر آن مترتب است. آنچه باید به آن توجه شود، قرائت عزائم است که بطور معمول  به عدد مناسبی از مفتاح و مغلاق و غایت و ضابطه و مساحت و عشر یا بذل و ختم و غایت و…میباشد که طبق نظر استاد عامل است.
(قبلا هم ذکر شد که تمام اعمال در دعوت (جلالی یا جمالی) به عهده استاد عامل همان دعوت است. این اعمال اعم از کشیدن مندل وتعجین بخورات و انتخاب و اخذ آنها از عوالم نیرنجیه و همچنین استنزال و انتشار ملوک الارض و ساعات خاص و ساخت حربه از این قبیل است).


اهمیت بخورات تا چه اندازه است؟
بخورات مناسب کار بسیار حائز اهمیت است.  فی المثل در تسخیر کواکب، برای زحل به قشور الکندر و زعفران و میعه و .... (دخنه) بخور میکند و در کوکب زهره بخور میکند به قسط و لادن و زعفران و عود و....
غالبا برای هر کوکبی و هر عملی از این دست حدود ۸۰ نوع بخور در نظر گرفته میشود و در این صورت است که عمل اجابت میشود.


نکات مهم در دعوت کواکب و همچنین وفق آنها چیست؟
دعوات کواکب از سخت ترین و طولانی ترین دعوات است که باید از آن اجتناب کرد. ببینید، خود کواکب منتسب به گروهها شده اند. کوکب مشتری منتسب به عالمان و دانشمندان است و مریخ منتسب به صاحبان سلاح و جلادان و امراست و البته زحل منتسب به قوم هندو و جهودان و از این قبیل است. همانطور که ذکر شد در دعوت مثلا یک کوکب خاص حتی رنگ لباس مهم است  و رنگ لباس مثلا در دعوت زحل جامه کبود و دراز است و خاتم این دعوت یک خاتم دوگانه است که یکی از آهن و دیگری از سرب میباشد که کلمه ....... بر آن نقش بسته است و ردای تسخیر مشتری زرد و سفید و خاتم آن عقیق است که بر آن کلمه ..... نوشته شده.
نکته دیگر اینکه برای هر کوکب وفقی مخصوص است. فی المثل وفق کوکب شمس، مسدس میباشد. وفق قمر متسع است، وفق مریخ وفق پنج تایی یا مخمس است. وفق عطارد مربع و مشتری هشت تایی یا مثمن و زهره مسبع و زحل مثلث است و در این زمینه علما اتفاق نظر دارند.
البته مطلب پیچیده تر و گسترده تر از آنست که بتوان در این مختصر بدان پرداخت .

والله أعلم بالصواب، وإلیه المرجع والمآب

اللهم احرسنی بعینک التی لا تنام واکنفنی بکنفنک الذی لا یرام لا أَهْلَکُ وأنت رجائی کم من نعمة أنعمت بها علیَّ قلَّ عندها شکری فَلَمْ تحرُمْنی وکم من بلیة ابتلیتنی بها قل عندها صبری فلم تخذلنی اللهم ثبت رجاءک فی قلبی واقطعنی عمن سواک حتى لا أرجو أحداً غیرک یا أرحم الراحمین.

*****

دعوت در علوم غریبه ,  استاد عامل علوم غریبه , دعوت برهتیه , خاتم طاعت , موکل گرفتن , موکل در علوم غریبه , دعوت کواکب , بخورات در علوم غریبه , بخور دعا , اهمیت بخورات , مندل چیست , شرایط مندل , انواع مندل در علوم غریبه , روش موکل گرفتن , احضار موکل , طریقه موکل گرفتن , مهر طاعت علوم غریبه , دعای مهر و محبت , جلب الجبیب , عقد اللسان , زبان بند  ,  باطل کردن طلسم , ابطال و استخراج طلسمات , تلبیس آینه , آینه بینی , روش آینه بینی



می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر